۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۱۷۵۲۳۷
 مهرداد بذرپاش گفت:پس از تکمیل زنجیره کریدوری با توجه به اتصال بندر کاسپین به شبکه ریلی و اتصال ریلی آن به بنادر جنوب، تقاضای سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه چینی‌ها افزایش یافت. در حال حاضر چینی‌ها متقاضی سرمایه‌گذاری در بنادر شهید رجایی، امام، کاسپین و انزلی هستند .
کد خبر: ۳۶۰۰۱

با حضور ایرلاین‌های خارجی موافق هستم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: عزم ما در وزارت راه و شهرسازی آن است که سوداگری در بخش فروش بلیت هواپیما جمع شود و یا به حداقل برسد.

وی افزود: باید سوداگری و هرگونه افزایش قیمت ها اصلاح شود چراکه در این زمینه کادر فنی در آژانس ها در این بخش انتفاعی نمی برند، عموم مردم نیز در این زمینه بهره ای نمی برند و بیشترین سود را خود دلالان و سوداگران می برند.

وی افزود: با تعدادی از پلتفرم ها هم صحبت شده و مقرر شده است که اصلاحات انجام شود و برخی از آنها در شب عید بر سر قیمت تقاضاهایی داشته اند که ما درخواست بررسی داده ایم .

او بیان کرد: شرکت های هواپیمایی در این بخش زیان نمی‌دهند و ما سعی کرده ایم در حوزه زیرساختی و زیرسیستم کیفیت بهتری را به مردم ارائه دهیم.

بذرپاش درباره احتمال ورود ایرلاین‌های خارجی در برقراری پروازهای داخلی هم اظهار داشت: صددرصد با انجام و برقراری پروازهای داخلی توسط ایرلاین های خارجی موافق هستم و در این باره توضیحاتی ارائه خواهم داد.

وی همچنین درباره اخبار منتشر شده از سوی سازمان سرمایه‌گذاری مبنی بر افزایش جذب سرمایه‌گذاری از سوی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بنادر استان هرمزگان گفت: در تمام بنادر مهم کشور سرمایه‌گذاری خارجی وجود دارد و اخیرا رغبت چینی‌ها برای حضور در بنادر کشور افزایش پیدا کرده‌ است و حتی برای حضور در بنادر شمالی کشور هم درخواست سرمایه‌گذاری داشتند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پس از تکمیل زنجیره کریدوری با توجه به اتصال بندر کاسپین به شبکه ریلی و اتصال ریلی آن به بنادر جنوب، تقاضای سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه چینی‌ها افزایش یافت. در حال حاضر چینی‌ها متقاضی سرمایه‌گذاری در بنادر شهید رجایی، امام، کاسپین و انزلی هستند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،وی تاکید کرد: همچنین در بحث تاسیس ٢٧ شهرک ساحلی سرمایه‌گذاران چینی متقاضی ورود به بخش‌های بندری این شهرک‌های ساحلی هستند که این تقاضاها در حال بررسی است.

برچسب ها: حمل و نقل هوایی وزارت راه و شهرسازی ایرلاین خارجی #مهرداد بذرپاش
ارسال نظر
آخرین اخبار